Friday, February 17, 2012

Kelas Kek Basic Buttercream

Salam semua....
Alhamdulillah kelas Basic Buttercream pada minggu lepas telah selesai.Bersama dengan dua orang student baru saya, iaitu Cikgu Huzaini dan Puan Aisyah...

Dua-duanya minat baking..Dalam kelas ini saya ajar cara untuk membuat pelbagai jenis buttercream dan juga teknik membuat bunga ros tanpa kon.Serta cara untuk melepa dan menghias kek...Disini saya selitkan beberapa gambar didalam kelas tersebut.Selepas ini sesiapa yang berminat untuk mengikuti kelas ini bolehlah menghubungi saya ye...




Bunga ros ni Cikgu Huzaini yang buat...first time dia buat bunga ni..Excited betul dia bila dapat buat sendiri bunga ros ni...






















Bunga ros ni hasil tangan Puan Aisyah...Dia minat seni jadi bunga-bunga yang susun atas kek ni pun design dia..kemas je...









Tahniah dan terima kasih buat dua orang student baru saya ni...Pasni boleh buat kek yang penuh dengan bunga ros...semestinya cantik!!!!!
get this widget here
Related Posts with Thumbnails
new

Malaysia Online Shopping

MalaysiaOnlineShoppingDirectory.com