Saturday, January 12, 2013

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kepada semua,

Maaf kerana hampir 2 bulan saya menyepi dari blog kesayangan saya ini... Kebanyakan post2 saya banyak di buat di dalam Facebook... Oh ya kepada rakan-rakan yang belum menjenguk Facebook saya ataupun Fan Page Mariya Cake House bolehlah melawat link di bawah ok...

Page Peribadi :

http://www.facebook.com/mariya.ariffin


Fan Page Mariya Cake House :

http://www.facebook.com/mariyacakehouse?ref=hl



Antara maklumat2 yang boleh saya kongsikan di Fan Page tersebut :

1. Sebuah prolog E-Book oleh Mariya Cake House yang diberikan secara percuma !

2. Gambar-gambar pelbagai kek dan hasil bakeri terbaru yang dihasilkan di Mariya Cake House.

3. Beberapa wedding project cake kami.

4. Kelas-kelas belajar membina blog dan cara pemasaran.

5. Mariya Cake House sudah boleh dilayari Smart Phone !

Di harapkan semua pelanggan-pelanggan kami dapat menjenguk Fan Page kami untuk perkembangan yang lebih terkini. Harap maklum ! Adios dan Wassalam...


get this widget here
Related Posts with Thumbnails
new

Malaysia Online Shopping

MalaysiaOnlineShoppingDirectory.com