Friday, May 28, 2010

Tempahan Kek

Salam semua buat rakan-rakan,

Setelah saya hampir 2 tahun lebih belajar membuat kek. Akhirnya tempahan demi tempahan saya dapat. Yang banyaknya dari rakan-rakan setempat kerja (thanks warga SK Sentosa... you all semua always support me!). Kawan-kawan yang lain.. seperti kawan2 sekolah, tempat belajar dulu... mmm jiran-jiran juga banyak jugak.... Saudara dan ada juga rakan-rakan jauh yang menempah. Apapun alhamdulillah...

Sebenarnya saya tak mahu sangat promosikan khidmat membuat kek ni memandangkan saya sendiri mempunyai anak kecil sebelum ini. Mana nak urus keluarga dan kerja lagi. Oleh yang demikian, saya cuma promosi secara tak langsung melalui rakan-rakan terdekat sahaja. Tetapi setelah anak saya yang bongsu tu (Daheeyah Sofya) dah besar sikit, so saya rasa nak cubalah promosi sikit2. Mana tau kalau ada rezeki, boleh la bisnes ni berkembang sikit. Boleh la tampung duit untuk keluarga saya ni.

Di sini saya memberikan sedikit info untuk tempahan kek yang saya sedia untuk ditempah buat masa sekarang....(nanti saya updatekan ok... hehhehe tak tau nak letak harga nih... kena survey gak dulu...) :p

1. Kek coklat RM30.00 ++
2. Kek carrot RM35.00 ++
3. Cup cakes RM2.50 ++
4. Kek pandan lapis RM35.0
0 ++

5. Muffins RM1.50 - 2.00 ++

dan lain2... nanti saya tambah2 kat sini lagi...

(++ tu just nak bagitau boleh tambah-tambah ler...hehhe...) ikut apa yang korang nak...

Apapun just call me first (direct phone no: 012-5391844) ... apapun kita bincang jer lagi senang. Apa yang puan-puan, akak-akak nak just bagitau jer. Nak tambah itu, ini and nak tambah deco sana sikit or sini sikit pun boleh dibincangkan. Saya ni jenis yang mudah... just tell me what you want....hehhehe...

3 comments:

QIWIDOLLY said...

huhu..cm ne nk tmpah kalo kte kt jb..huhu..sdapnye kek tu..cupcake pun..

mariya said...

hi chibieteddy,

i think better u call me first... kalau kek yg buatannya tak pakai banyak icing saya rasa boleh... kalau yg icing banyak takot la jugak hehhehe... so apa2 just call me ok...

my number: 012-5391844

QIWIDOLLY said...

thz tau..gtau..sdapnye cheese cake..ritu kn chibie wat cheese cake kukus nant kalo sempat chibie post kt blog..rupe da ok tpi rase nye..tawar..chibie nk cheese cake yang moist leh ajar x??kalo xkesa lah..xtau nk letak pe..

get this widget here
Related Posts with Thumbnails
new

Malaysia Online Shopping

MalaysiaOnlineShoppingDirectory.com